Zdravé snídaně za pět minut

Zdravé snídaně za pět minut

12.6.2019 Vyp Od

Každý má svůj čas rozdělený jinak. Někdo má na snídani mnoho času, někdo naopak téměř žádný. Nebuďte však líní a snídejte, protože to vám dopomůže k energii pro celý den. Pokud máte málo času, pět minut najdete určitě, že ne je jen hloupá výmluva. Za chvilku můžete mít snídani, která bude dobrá a zdravá.
jogurt s vločkami
            Hummus je dobré a zdravé jídlo, které koupíte již hotové a několik dní po sobě si jej můžete přidávat například na pečivo, nebo rýžové chlebíčky. K tomu si nakrájejte okurku a první poklad je na světě. Seženete jej poměrně levně. Například avokádový, s olivami, chilli, apod.
            Müsli jsou každodenní záchrana. Pokud si je vezmete s mlékem nebo jogurtem, nic tím nezkazíte. Dejte však pozor, mléko berte lépe nějaké mandlové apod. a u jogurtu si hlídejte, jestli to není jedno velké sladké nic.
            Také můžete vyrobit avokádovou pomazánku. Jednoduše rozdrťte avokádo, přidejte lžíci olivového oleje a smíchejte spolu se lžící citronové šťávy. Osolte a pokud chcete, můžete si přidat i stroužek česneku. Příprava je rychlá a opět vám vydrží dlouho. K tomu pečivo a snídaně je na světě.
            Cottage patří také mezi zdravé možnosti k snídani. K tomu si rychle nakrájejte ovoce a snídani máte hotovou. Můžete koupit light verzi a získáte do těla velký podíl bílkovin.
opékač topinek
            S sebou si můžete připravit také rychlý sendvič z pečiva, sýra, salátu, můžete si jej namazat humusem, nebo tvarohem, přidat rajčata a rovnou během cesty do práce či do školy jej sníst.
            S těmito nápady jistě dokážete připravit dostatečně sytou a výbornou snídani, která vás zasytí a bude zdravější, než nejíst nebo naopak jíst v McDonaldu či jiných fastfoodech. Obzvláště pak, pokud se chcete se svou postavu posouvat a vylepšovat své schopnosti či zpevňovat tělo. K tomu jsou tyto snídaně nejdůležitější, stejně jako dodržovat oběd i večeři v jiném než fastfoodovém duchu.